perjantai 5. syyskuuta 2014

Minulla on unelma!

Minun unelmani on minun tavoitteeni. Minä haluan elää unelmaani. Minä haluan ja tahdon. Minä haluan, tahdon ja aion. Minä toteutan sen !

Olin tyttö, joka mätsäsi korkkarinsa muuhun pukeutumiseensa ja mahdollisesti jopa silmämeikkiinsä. Olin tyttö, jonka tulo tiedettiin jo etukäteen ja kaukaa korkojen kopseesta. Olin tyttö, jonka mielestä kenkiä ei voi olla liikaa ja aina on hyvä hetki ostaa uudet kengät.

Olen ollut sitä ja paljon muuta. Ja aion tehdä sen uudestaan.





                        


Minulla on unelmani, jota aion elää. Aion pystyä kävelemään. Aion palata arkeeni ja työhöni - omaan elämääni.

Ostin nämä ensimmäisellä reissulla ostoskeskukseen laitosjaksojen jälkeen. Nämä edustavat kaikessa kauneudessaan, seksikkyydessään ja tehokkuudessaan tavoitettani. 
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti